Vali Akbıyık, Kabaağaç Mahallesi yakınlarında çıkan yangına orman ekiplerinin yanı dizi belediyeler, sivil toplum kuruluşları ve gönüllülerin de destek verdiğini belirterek, yangının kontrol altına alındığını, bölgede soğutma çalışmalarının sürdüğünü açıkladı.
Yangınla mücadelede yer meydan tüm kurum ve bireylere teşekkür eden Vali Akbıyık, şu ifadelere yer verdi:
“Yangınla fedakarca mücadele eden ormanın kahramanları başta olmak üzere, Muğla Büyükşehir Belediyesi’ne, Seydikemer Belediyesi’ne, ekiplerimize destek veren kurumlarımıza, STK’larımıza, gönüllülerimize ve kalbi Yeşil Vatan için atan vatandaşlarımıza teşekkür ediyorum.”
Vali Akbıyık ayrıca, vatandaşlara orman yangınlarına karşı daha dikkatli olunması yönünde çağrıda bulundu. Özellikle yaz aylarında artan yangın riskine karşı şu uyarılarda bulundu:
“Bu dönemde lütfen anız yakmayın, sigara izmariti atmayın, aleni alanda ateş yakmayın, doğaya cam ve çöp bırakmayın. Unutmayalım, ufak ihmaller aka felaketlere yol açar. Tedbiri elden bırakmayalım, dikkatli olalım. Geleceğimiz olan ormanlarımızı ateşe atmayalım.”
Yetkililer, vatandaşları olası yangınlara karşı dikkatli olmaya ve herhangi bir duman ya da alaz görülmesi durumunda 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirimde bulunmaya çağırdı.
GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
Motoryum – Zirve Motor Sakarya | Kawasaki & SYM Yetkili Satıcısı ve Servisi
69937 kez okundu
2
Tabela Hizmetleri: Markanıza Değer Katan Çözümler
30465 kez okundu
3
Hukuki Süreçlerde Avukat Desteğinin Önemi ve Hakların Korunması
12685 kez okundu