Muğla’dan okul gezisi için Eskişehir’e gelen 17 idadi öğrencisi, otobüsle dönüş yolunda Kütahya’da bir tesiste mola verdi.
Burada akşam yemeğinin ardından öğrencilerde bulantı ve kusma şikayetleri başladı. Otobüs şoförü öğrencileri, Kütahya Şehir Hastanesi’ne getirdi.
SORUŞTURMA BAŞLATILDI
15 yaşlarındaki 17 idadi öğrencisi hastanede zehirlenme şüphesiyle tedavi altına alındı. Öğrencilerin durumlarının iyi olduğu belirtilirken, polisin olayla ilgili başlattığı soruşturma sürüyor.
GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Motoryum – Zirve Motor Sakarya | Kawasaki & SYM Yetkili Satıcısı ve Servisi
69946 kez okundu
2
Tabela Hizmetleri: Markanıza Değer Katan Çözümler
30473 kez okundu
3
Hukuki Süreçlerde Avukat Desteğinin Önemi ve Hakların Korunması
12695 kez okundu
4
Etkili Tanıtım Yazısı Hizmetleri Nasıl Sağlanır?
10884 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.