Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, kentin takımı Kocaelispor’un 16 yılın ardından yeniden Süper Lig’e yükselmesini şehrin dört bir yanında kutluyor. Kocaelispor’un şampiyonluk kutlaması için bu akşam İzmit Kent Meydanı’nda özel bir etkinlik organize edilirken, Büyükşehir Belediyesi’ne ait otobüsler ve tramvaylar olmak üzere tüm araçlarının önüne “Şampiyon Kocaelispor” yazısı yazıldı. Büyükşehir araçları kentin dört bir yanında “Şampiyon Kocaelispor” yazısı ile sefer yaparak başarıyı vatandaşlarla paylaşıyor. Araçlarda “Şampiyon” yazısını görenler kentin takımı Kocaelispor ile bir kez daha gurur duyuyor.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Motoryum – Zirve Motor Sakarya | Kawasaki & SYM Yetkili Satıcısı ve Servisi
69944 kez okundu
2
Tabela Hizmetleri: Markanıza Değer Katan Çözümler
30472 kez okundu
3
Hukuki Süreçlerde Avukat Desteğinin Önemi ve Hakların Korunması
12694 kez okundu
5
Etkili Tanıtım Yazısı Hizmetleri Nasıl Sağlanır?
9216 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.