DOLAR 46,6600 0.12%
EURO 53,1528 0.09%
ALTIN 6.130,131,67
BITCOIN 2795008-0.17989%
İstanbul
25°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Yangın, 3 evi kullanılmaz hale getirdi

Yangın, 3 evi kullanılmaz hale getirdi

Erzurum'un Narman ilçesinde çıkan yangında 3 ev kullanılamaz hale geldi. Yangında 1000 ot balyası da küle döndü.

ABONE OL
10 Eylül 2025 19:30
Yangın, 3 evi kullanılmaz hale getirdi
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Kent merkezine 115, ilçe merkezine 19 kilometre uzaklıktaki kırsal Göllü Mahallesi’ndeki bir evde bilinmeyen nedenle çıkan yangın, yanındaki evlere ve 3 noktadaki ot balyalarına sıçradı.

İhbar üzerine mahalleye Narman, Pasinler ve Oltu Belediyeleri ile şehir merkezinden itfaiye ekipleri sevk edildi.

Ekiplerin çalışmasıyla söndürülen yangın sonrası 3 hane kullanılamaz hale geldi, 1000 ot balyası da yandı.


HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.