DOLAR 46,6600 0.12%
EURO 53,1528 0.09%
ALTIN 6.130,131,67
BITCOIN 28069460.27237%
İstanbul
25°

AÇIK

SABAHA KALAN SÜRE

Pasta yiyen 6 öğrenci hastanelik oldu

Pasta yiyen 6 öğrenci hastanelik oldu

Niğde'de bir lisenin pansiyonunda dışarıdan getirdikleri pastayı yiyen 6 öğrenci, rahatsızlanarak hastaneye kaldırıldı.

ABONE OL
19 Kasım 2025 02:00
Pasta yiyen 6 öğrenci hastanelik oldu
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Kent merkezindeki 75. Yıl Mehmet Göker Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nin yatılı pansiyonunda kalan 6 öğrenci, iddiaya göre dışarıdan getirdikleri pastayı yedikten sonra rahatsızlandı.

İNCELEME BAŞLATILDI

Gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye kaldırılan E.D. (16), R.D. (17), M.Ç. (15), M.D. (15), R.Ç. (16) ve Y.Ç.’nin (15) tedavisinin sürdüğü öğrenildi. Öğrencilerin umumi sıhhat durumlarının iyi olduğu belirtildi.

Olayla ilgili inceleme başlatıldı.


HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.