Mahir Özgür Damar İlkokulu öğrencileri Didim Belediyesi Sokak Hayvanlarını Koruma ve Rehabilitasyon Merkezini ziyaret etti. Öğretmenler ve görevli personeller eşliğinde belediye barınağını gezen minik öğrenciler, sevimli dostlarla bir araya geldi.
Ziyarette hayvan sevgisi hakkında bilgiler edinen minik öğrenciler, patili dostlarla keyifli anlar yaşadı. Ziyaret hakkında konuşan Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, “Mahir Özgür Damar İlkokulu öğrencilerimiz barınağımızı ziyaret edip, patili dostlarımızla bir araya geldi. Çocuklarımızın hayvan sevgisini küçük yaşta pekiştirmeleri için elimizden geleni yapıyoruz. Bu güzel ziyaret için teşekkür ederiz” dedi.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
Motoryum – Zirve Motor Sakarya | Kawasaki & SYM Yetkili Satıcısı ve Servisi
69936 kez okundu
2
Tabela Hizmetleri: Markanıza Değer Katan Çözümler
30465 kez okundu
3
Hukuki Süreçlerde Avukat Desteğinin Önemi ve Hakların Korunması
12685 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.