Muğla’dan okul gezisi için Eskişehir’e giden idadi öğrencileri, dönüş yolunda Kütahya’da mola verdikleri tesiste akşam yemeği yedi. Yemekten bir süre sonra 17 öğrenci, mide bulantısı ve kusma şikayeti yaşamaya başladı. Bunun üzerine otobüs şoförü öğrencileri Kütahya Şehir Hastanesi’ne götürdü.
Yaşları 15 civarında olan öğrenciler, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanede tedavi altına alındı. Sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenilen öğrencilerin taburcu işlemlerinin sürdüğü belirtildi. Olayla ilgili polis ekipleri tarafından soruşturma başlatıldı.
GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Motoryum – Zirve Motor Sakarya | Kawasaki & SYM Yetkili Satıcısı ve Servisi
69946 kez okundu
2
Tabela Hizmetleri: Markanıza Değer Katan Çözümler
30473 kez okundu
3
Hukuki Süreçlerde Avukat Desteğinin Önemi ve Hakların Korunması
12695 kez okundu
4
Etkili Tanıtım Yazısı Hizmetleri Nasıl Sağlanır?
10712 kez okundu