Bilecik merkez Bahçelievler Mahallesi’nde, Bilecik Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ve Tarım İl Müdürlüğü ekipleri bir kasap dükkanını denetledi. Ekipler, amel yeri vitrini ve girişlerinin pak olmasına rağmen mutfak ve üretim alanlarında ciddi hijyen sorunlarıyla karşılaştı.
Denetim sırasında çekilen görüntülerde, bir dükkan çalışanının “Bunlar pak olanlar” sözleri üzerine zabıtaların “Bunlar mı temiz?” sorusu dikkat çekti. Süt kazanlarının yanında görülen örümcek ağları ve dağınık malzemeler, ekiplerin tepkisini çekti. Zabıta ekiplerinden biri, “Burası depodan fazla çöplüğe dönmüş” diyerek duruma tepki gösterdi.
Bilecik Belediyesi Zabıta Müdürü Mücahit Öndersev, vatandaşların sağlıklı ve güvenli hizmet almasının öncelikleri olduğunu belirterek, “Başta gıda ürünleri olmak üzere her alanda sağlıklı ve güvenli hizmet almasını kendimize vazife biliyoruz. Ancak maalesef bazı işyerlerinde birçok olumsuz ve müsait olmayan durumlarla karşılaşıyoruz” dedi.
Denetim sonrası kasap dükkanına cezai işlem uygulandı.
GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Motoryum – Zirve Motor Sakarya | Kawasaki & SYM Yetkili Satıcısı ve Servisi
69946 kez okundu
2
Tabela Hizmetleri: Markanıza Değer Katan Çözümler
30473 kez okundu
3
Hukuki Süreçlerde Avukat Desteğinin Önemi ve Hakların Korunması
12695 kez okundu
4
Etkili Tanıtım Yazısı Hizmetleri Nasıl Sağlanır?
10490 kez okundu