Çorum’da denetimli serbestlik tedbiri altındaki yükümlülerin kamu yararına ücretsiz çalıştırılmasına yönelik amel birliği hayata geçirildi. Çorum Belediyesi ile Cumhuriyet Başsavcılığı arasında imzalanan protokol, yükümlülerin toplumsal hayata yeniden kazandırılmasını amaçlıyor.
Çorum Belediyesinden yapılan yazılı açıklamaya göre protokol, Belediye Başkanı Halil İbrahim Aşgın ile Çorum Cumhuriyet Başsavcısı Ahmet Bektaş tarafından imza altına alındı. Uygulamanın, kamu hizmetlerinin daha etkin yürütülmesine katkı sunmasının yanı dizi yükümlülerin üretken bireyler olarak topluma kazandırılmasına önemli bir destek sağlaması bekleniyor.
Protokol kapsamında, mahkemeler tarafından kamu yararına çalışma cezası verilen veya denetimli serbestlikten yararlanan hükümlüler, ilgili mevzuat çerçevesinde ve kontrol altında Çorum Belediyesi bünyesindeki müsait birimlerde görevlendirilecek.
Yükümlülerin etraf düzenlemesi, temizlik, bakım-onarım ve benzeri alanlarda çalışarak belde estetiğine katkı sağlaması öngörülürken, görevlendirmelerde kişilerin mesleki bilgi ve becerilerinin dikkate alınacağı bildirildi. Bu sayede hem kamu kaynaklarının verimli kullanılması hem de yükümlülerin topluma uyum sürecinin desteklenmesi amaçlanıyor.
GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Motoryum – Zirve Motor Sakarya | Kawasaki & SYM Yetkili Satıcısı ve Servisi
69946 kez okundu
2
Tabela Hizmetleri: Markanıza Değer Katan Çözümler
30473 kez okundu
3
Hukuki Süreçlerde Avukat Desteğinin Önemi ve Hakların Korunması
12695 kez okundu
4
Etkili Tanıtım Yazısı Hizmetleri Nasıl Sağlanır?
11161 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.