Kırıkkale’deki AKP’li Yahşihan Belediyesi’ne yönelik yolsuzluk soruşturmasının iddianamesinden yeni ayrıntılar çıktı.
Birgün gazetesine göre soruşturmada Belediye Başkanı Ahmet Sungur ve 4 şahıs tutuklandı, 1 şahıs adli kontrolle serbest bırakıldı. Sanıkların 29 milyon 46 bin TL tutarında haksız menfaat elde edip paylaştıkları öne sürüldü. Bazı şüphelilerin WhatsApp’ı sildiği, incelenen telefonlarda ise silah ticaretine ilişkin yazışma ve fotoğraflar bulunduğu belirtildi.
Belediye personeli Deniz Aktuğ ile başkanın eski şoförü Yekta Niyazi Yıldırım’ın telefonlarında silahlara dair fotoğraf, yazışma ve ateş etme videosu tespit edildi.
Belediyenin Mali Hizmetler Müdürü Galip A.’nın, kafasına silah dayayarak çektiği bir fotoğrafı da bakanlık müfettişine gönderdiği tespit edildi. Galip A.’nın silah ruhsatının da olmadığı belirlendi.
GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Motoryum – Zirve Motor Sakarya | Kawasaki & SYM Yetkili Satıcısı ve Servisi
69946 kez okundu
2
Tabela Hizmetleri: Markanıza Değer Katan Çözümler
30473 kez okundu
3
Hukuki Süreçlerde Avukat Desteğinin Önemi ve Hakların Korunması
12695 kez okundu
4
Etkili Tanıtım Yazısı Hizmetleri Nasıl Sağlanır?
10732 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.