Akdeniz Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Özlenen Özkan, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Büyükşehir Belediye Başkanı Böcek’in kontrol amacıyla Üniversite Hastanesine başvurduğunu belirtti.
Özkan, “Gerçekleştirilen anjiyo işlemi başarıyla tamamlandı. Sağlık durumu çok şükür iyi. Sayın Başkanımıza geçmiş olsun dileklerimi iletiyor, kendisine sağlıklı ve huzurlu günler diliyorum.” ifadelerini kullandı.
Öte yandan, Böcek’in anjiyo işleminden sonra taburcu olduğu, evinde istirahat ettiği, yarın programlarına devam edeceği belirtildi.
COVİD-19 TEDAVİSİ GÖRMÜŞTÜ
Muhittin Böcek, 17 Ağustos 2020’de Kovid-19 testi pozitif çıkmış, tedavi gördüğü özel hastanede sıhhat durumu kötüleşince 7 Eylül’de yoğun bakım ünitesine alınmış, 24 Eylül’de de Akdeniz Üniversitesi Hastanesine sevk edilmişti.
Böcek, sıhhat durumunun iyiye gitmesi üzerine 9 Kasım’da yoğun bakım ünitesinden normal servise alınmış ve 3 Aralık’ta da taburcu edilmiş, 8 Aralık 2020’de ise görevine başlamıştı.
GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Motoryum – Zirve Motor Sakarya | Kawasaki & SYM Yetkili Satıcısı ve Servisi
69946 kez okundu
2
Tabela Hizmetleri: Markanıza Değer Katan Çözümler
30473 kez okundu
3
Hukuki Süreçlerde Avukat Desteğinin Önemi ve Hakların Korunması
12695 kez okundu
4
Etkili Tanıtım Yazısı Hizmetleri Nasıl Sağlanır?
10639 kez okundu