Bitlis’te Tatvan Devlet Hastanesi’nde 24 gündür yoğun bakımda tedavi gören astım ve hipertansiyon hastası 89 yaşındaki kadın, ileri tetkik ve tedavi için ambulans uçakla Ankara Etlik Şehir Hastanesi’ne sevk edildi.
Astım ve hipertansiyon, hastalığı bulunan yaşlı kadın, 26 Ağustos’ta Bitlis-Tatvan Devlet Hastanesine getirildi. Doktorlar tarafından yapılan muayenenin ardından yoğun bakıma alınan kadının, ileri tetkik ve tedavi için Ankara’ya sevkine karar verildi. İl Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Gökhan Güzeltaş’ın koordinasyonuyla hasta kadın, Sağlık Bakanlığı’na bağlı ambulans uçakla Ankara Etlik Şehir Hastanesi’ne sevk edildi.
Sağlık Müdürü Uzm. Dr. Güzeltaş,”Sevk sürecinde emeği ve katkısı bulunan başta Sağlık Bakanlığımız olmak üzere, 112 Acil Sağlık ekiplerimize ve tüm çalışma arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum. Hastamıza acil şifalar diliyorum” dedi.
GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Motoryum – Zirve Motor Sakarya | Kawasaki & SYM Yetkili Satıcısı ve Servisi
69941 kez okundu
2
Tabela Hizmetleri: Markanıza Değer Katan Çözümler
30470 kez okundu
3
Hukuki Süreçlerde Avukat Desteğinin Önemi ve Hakların Korunması
12690 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.