Ayvalık Belediye Başkanı Mesut Ergin, Kurban Bayramı’nda çalışanlarıyla bir araya geldi.. Tüm birim çalışanlarının buluştuğu kutlamada ikramiye müjdesi de veren Başkan Ergin, ekonomik koşullarda bayram öncesi çalışanlarına ellerinden gelen desteği verdiklerini söyledi. Hizmet anlamında da sahada birçok işin gerçekleştirildiğini, bunların da çalışanların emekleriyle yaşama geçirildiğinin altını çizen Başkan Ergin şöyle devam etti:
“Öncelikle, ailenizle birlikte huzurlu bir bayram geçirmenizi diliyorum. Kurban Bayramınız kutlu olsun. Belediyemizin hizmetlerinde bir başarı varsa bu hepimizin başarısı çalışanlarımızın başarısı. Personelinden meclis üyesine belediye başkanına kadar süren bir başarıdır. Burada da çalışanların emeği çok büyük. Ayvalık için büyük gayret ve özveriyle birlikte çalışıyoruz. Birçok arkadaşımız bayramda da özveriyle görevi başında bulunmaya, Ayvalık ve Ayvalıklılar için hizmet vermeye devam edecekler. Hep birlikte nice güzel bayramlara.”
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Motoryum – Zirve Motor Sakarya | Kawasaki & SYM Yetkili Satıcısı ve Servisi
69946 kez okundu
2
Tabela Hizmetleri: Markanıza Değer Katan Çözümler
30473 kez okundu
3
Hukuki Süreçlerde Avukat Desteğinin Önemi ve Hakların Korunması
12695 kez okundu
4
Etkili Tanıtım Yazısı Hizmetleri Nasıl Sağlanır?
10712 kez okundu