Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, yaptığı yazılı açıklamada, Bakanlığa bağlı şehir içi raylı sistemlerin 1 Mayıs’ta ücretsiz hizmet vereceğini belirtti.
26 Nisan’da Resmi Gazete’de yayımlanan Cumhurbaşkanı Kararı ile ücretsiz ulaşım sağlandığını vurgulayan Uraloğlu, “İstanbul’da Marmaray, Sirkeci-Kazlıçeşme raylı sistem hattı ve Gayrettepe-İstanbul Havalimanı-Arnavutköy metrosu, Ankara’da Başkentray, İzmir’de İZBAN tüm gün boyunca vatandaşlarımıza hızlı, kolay ve ekonomik ulaşım sunacak” dedi.
GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Motoryum – Zirve Motor Sakarya | Kawasaki & SYM Yetkili Satıcısı ve Servisi
69946 kez okundu
2
Tabela Hizmetleri: Markanıza Değer Katan Çözümler
30473 kez okundu
3
Hukuki Süreçlerde Avukat Desteğinin Önemi ve Hakların Korunması
12695 kez okundu
4
Etkili Tanıtım Yazısı Hizmetleri Nasıl Sağlanır?
10639 kez okundu