Zafer Partisi Genel Başkanı Ümit Özdağ, Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu’nun “25 yıl önce AKP’den önce ambulanslarda lastik yoktu, benzin yoktu!” sözlerine tepki gösterdi.
Özdağ, “Evet, sayın bakan, hastalarımızı Göbeklitepe’den Çatalhöyük sıhhat ocağına taşıyamıyorduk!!!!” dedi.
Özdağ şu ifadeleri kullandı:
Ancak hastanelerimizde bebeklerimizi öldüren şebekeler yoktu. Askerimizin arkasında saat gibi çalışan ve itimat veren askeri sıhhat sistemi vardı.
Kemal bey, seruma ne katıyorsunuz bize de söyleyin, biz de mesut olalım
GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026
1
Motoryum – Zirve Motor Sakarya | Kawasaki & SYM Yetkili Satıcısı ve Servisi
69940 kez okundu
2
Tabela Hizmetleri: Markanıza Değer Katan Çözümler
30468 kez okundu
3
Hukuki Süreçlerde Avukat Desteğinin Önemi ve Hakların Korunması
12689 kez okundu