Ankara Büyükşehir Belediyesi tarafından Gar’da yangın alarmının devreye girmesine ilişkin olarak, “Yapılan incelemeler sonucunda, bir kişinin bilinçli şekilde yangın alarmını devreye aldığı tespit edilmiştir. Yaşanan bu olayla ilgili olarak hukuki tüm yollara başvurulacak ve sorumlular hakkında suç duyurusunda bulunulacaktır.” açıklaması yapıldı.
Ankara Büyükşehir Belediyesi (ABB ) tarafından, Gar İstasyonu’ndaki yangın alarmının devreye girmesi ve otomatik anons sisteminin aktif hale gelmesine ilişkin olarak yazılı açıklama yapıldı. Yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:
“Bugün, Gar İstasyonu’nda yangın alarmının devreye girmesiyle beraber otomatik anons sistemimiz aktif hale gelmiş, bu hal kısa süreli bir panik yaşanmasına sebep olmuştur. Olayın ardından detaylı inceleme yapılmıştır.
Yapılan incelemeler sonucunda, bir kişinin bilinçli şekilde yangın alarmını devreye aldığı tespit edilmiştir. Yaşanan bu olayla ilgili olarak hukuki tüm yollara başvurulacak ve sorumlular hakkında suç duyurusunda bulunulacaktır.”
GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026GÜNDEM
26 Haziran 2026
1
Motoryum – Zirve Motor Sakarya | Kawasaki & SYM Yetkili Satıcısı ve Servisi
69947 kez okundu
2
Tabela Hizmetleri: Markanıza Değer Katan Çözümler
30473 kez okundu
3
Hukuki Süreçlerde Avukat Desteğinin Önemi ve Hakların Korunması
12696 kez okundu
4
Etkili Tanıtım Yazısı Hizmetleri Nasıl Sağlanır?
11571 kez okundu