Aydın Büyükşehir Belediyesi, Ata Tohumlarının korunması ve gelecek nesillere aktarılması için başlattığı çalışmalarını sürdürüyor. Büyükşehir Belediyesi’ne ait fidanlıklarda tamamen Ata Tohumlarından üretilen fideler, kentin dört bir yanında vatandaşlarla buluşturuluyor.
Çalışmalar kapsamında Koçarlı ilçesinde kışlık fide dağıtımı gerçekleştirildi. Dağıtıma vatandaşlar da yoğun ilgi gösterdi. Ata Tohumlarından üretilen fideleri alan Koçarlılılar, kendi bahçelerinde sağlıklı, doğal ve güvenilir ürün yetiştirmenin mutluluğunu yaşadıklarını belirterek, Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’na teşekkürlerini iletti.
Başkan Çerçioğlu, fide dağıtımlarının devam edeceğini belirtti ve “Ata Tohumları geleceğimizin güvencesidir. Her bir fideyi vatandaşlarımızla buluşturuyor, toprağımıza olan sevgimizi paylaşıyoruz. Bu mirası yaşatmak ve Aydın’ın bereketini halkımızla paylaşmak için çalışmalarımızı sürdüreceğiz” ifadelerini kullandı.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı
GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Motoryum – Zirve Motor Sakarya | Kawasaki & SYM Yetkili Satıcısı ve Servisi
69946 kez okundu
2
Tabela Hizmetleri: Markanıza Değer Katan Çözümler
30473 kez okundu
3
Hukuki Süreçlerde Avukat Desteğinin Önemi ve Hakların Korunması
12695 kez okundu
4
Etkili Tanıtım Yazısı Hizmetleri Nasıl Sağlanır?
11534 kez okundu