Devlet hastanelerinde bir yıldır rahatsızlığına tanı konulamadığını belirten bir vatandaş, yaşadığı mağduriyeti dile getirerek sıhhat sistemine tepki gösterdi.
“Sağlığınızla ilgili bir problem varsa, özele nakit dökeceksiniz. Diğer türlü tanı almanız olası değil” diyen vatandaş, kamuda yeterli ilgi ve teşhis sürecinin işletilemediğini savundu.
Devlet hastanelerinde fazla sayıda farklı branş ve doktora gittiğini belirten vatandaş, her defasında benzer cevaplar aldığını anlatım etti:
“Devlette her yerde psikolojik denildi. Kimse ayrıntılı tetkik yapmadı, her şey yüzeysel geçti.”
Özel hastanede ise daha kapsamlı test ve muayeneler sonrası son sorunun tespit edildiğini aktaran vatandaş, “En son özele gittim. Doktor diyor ki: ‘Nasıl olur da sana 1 yıldır tanı koyamazlar?’” diyerek kamu ve özel sıhhat hizmetleri arasındaki farklara dikkat çekti.
GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026GÜNDEM
25 Haziran 2026
1
Motoryum – Zirve Motor Sakarya | Kawasaki & SYM Yetkili Satıcısı ve Servisi
69946 kez okundu
2
Tabela Hizmetleri: Markanıza Değer Katan Çözümler
30473 kez okundu
3
Hukuki Süreçlerde Avukat Desteğinin Önemi ve Hakların Korunması
12695 kez okundu
4
Etkili Tanıtım Yazısı Hizmetleri Nasıl Sağlanır?
11133 kez okundu