Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Hastanesi’nde 19 personel, gıda zehirlenmesi şüphesiyle acil servise başvurdu.
Hastanede görevli 2 bin personel ve 1000 hasta için çıkarılan öğle yemeğinde kızartma, börek, çorba ve yoğurt bulundu. Yemekten yiyen 19 kişi, kısa süre sonra bulantı, kusma ve ishal şikayetleriyle acil servise başvurdu. Tedavi altına alınan personelin tamamı, müdahalenin ardından taburcu edildi.
Gıda zehirlenmesi şüphesi üzerine yemekten ve sudan alınan numuneler, incelenmek üzere Aydın İl Sağlık Müdürlüğü ile Aydın İl Tarım ve Orman Müdürlüğü’ne gönderildi.
GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026GÜNDEM
28 Haziran 2026
1
Motoryum – Zirve Motor Sakarya | Kawasaki & SYM Yetkili Satıcısı ve Servisi
69953 kez okundu
2
Tabela Hizmetleri: Markanıza Değer Katan Çözümler
30479 kez okundu
3
Hukuki Süreçlerde Avukat Desteğinin Önemi ve Hakların Korunması
12701 kez okundu
4
Etkili Tanıtım Yazısı Hizmetleri Nasıl Sağlanır?
12573 kez okundu