Adana’da iddiaya göre Vergi Dairesi’nde çalışan bir memurun paylaşımı sosyal medyayı karıştırdı.
Bilgisayarında yer meydan saatin fotoğrafını çekip sosyal medyaya paylaşan memur, “Kim demiş memur 5 olmadan menfaat diye… Saat 17.03 ben bilgisayarımı yeni kapatacağım” notunu düştü.
Memurun çektiği video kısa sürede viral oldu . Ancak fazla sayıda da tepki geldi.
Video izleyen vatandaşlar, sosyal medyada şu yorumları yaptı:
“Ciddi diyorum şayet bu memur tayfanın böyle paylaşımları devam ederse ulus kuruş vergi vermeyecek”, “Bu tip insanlar direkt işten alınmalı biz de memuruz 7.30’da işteyim 21:00’de çıkıyorum, öbür gün yani gözünden başındaki amir amir olmazsa 1 dakika kimse beklemez bu isçi içinde geçerli memur için de…”, “17:00’e kadar durmak memurlukta o kadar olağandışı ki adam 3 dakika fazla kaldı diye madalya beklemiş”, “Bunun gibileri devlet bulup memurluktan atmalı, devletle alay ediyor resmen. İşini iyi yapan, çalışkan dürüst memurları da böyle zannediyor herkes.”
GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026GÜNDEM
23 Haziran 2026
1
Motoryum – Zirve Motor Sakarya | Kawasaki & SYM Yetkili Satıcısı ve Servisi
69941 kez okundu
2
Tabela Hizmetleri: Markanıza Değer Katan Çözümler
30470 kez okundu
3
Hukuki Süreçlerde Avukat Desteğinin Önemi ve Hakların Korunması
12690 kez okundu