Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı Murat Kurum, site idare şirketlerine yönelik kapsamlı bir yasal düzenleme hazırlığında olduklarını açıkladı. Ankara Kızılcahamam’da düzenlenen 5’inci Gayrimenkul ve Tesis Yönetim Zirvesi’nde konuşan Kurum, sektörde yeni bir dönemin başlayacağını belirtti.
Bu düzenleme kapsamında site yönetimi hizmeti veren şirketler sınıflandırılacak. Böylece herkes ‘ben idare şirketiyim’ diyemeyecek.
Tüm sektörün 7 gün 24 saat takip edileceği bir kontrol mekanizması kuracağını belirten Kurum , vatandaşların da doğrudan şikâyette bulunabileceği bir sistem kurulacağını söyledi.
Aidatlara haksız artışlar getirenlere karşı yaptırım uygulayacaklarını belirten Kurum, site yönetimi sektörüne yönelik dijital alt bina hazırlığında olduklarını da açıkladı.
Dijital altyapı ile beraber sektörün tüm çalışmaları dijital ortamda yürütülecek.
Yeni düzenlemenin, hem sektöre hem de site sakinlerinin yaşamına doğrudan tesir etmesi bekleniyor.
GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Motoryum – Zirve Motor Sakarya | Kawasaki & SYM Yetkili Satıcısı ve Servisi
69945 kez okundu
2
Tabela Hizmetleri: Markanıza Değer Katan Çözümler
30472 kez okundu
3
Hukuki Süreçlerde Avukat Desteğinin Önemi ve Hakların Korunması
12694 kez okundu
5
Etkili Tanıtım Yazısı Hizmetleri Nasıl Sağlanır?
9498 kez okundu