Samsun’un Canik ilçesinde, sıhhat çalışanlarının ambulansın sedye bölümüne dolap yüklendiği anlar, çevredekiler tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedildi.
Canik ilçesi Kuzey Yıldızı Mahallesi’nde, ambulansa sıhhat çalışanları tarafından dolap yüklendiği görüntüler, sosyal medyada paylaşıldı. Dolabın, 2 sıhhat çalışanı ve 1 şahıs tarafından 55 BAG 99 plakalı ambulansta, sedyenin konulup hastaların taşındığı bölümüne yüklendiği görüldü.
O anlar, çevredekiler tarafından cep telefonu kamerasıyla kaydedildi. Sosyal medyada paylaşılan görüntüleri izleyenler, duruma tepki gösterdi. İl Sağlık Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, “İlgili Sağlık Müdürlüğümüz tarafından konunun anlaşılması adına bir ön inceleme başlatılmıştır” denildi
GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026GÜNDEM
22 Haziran 2026
1
Motoryum – Zirve Motor Sakarya | Kawasaki & SYM Yetkili Satıcısı ve Servisi
69936 kez okundu
2
Tabela Hizmetleri: Markanıza Değer Katan Çözümler
30465 kez okundu
3
Hukuki Süreçlerde Avukat Desteğinin Önemi ve Hakların Korunması
12685 kez okundu