Harita kırmızıya döndü! Hafta ortasında trafik kilitlendi
İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) Cep Trafik verilerine göre, hafta ortasında kent genelinde trafik yoğunluğu yüzde 60’ı aştı. Yoğunluk, Avrupa Yakası’nda yüzde 58, Anadolu Yakası’nda ise yüzde 76 olarak ölçüldü.
İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) Cep Trafik uygulamasında yer meydan verilere göre, 22 Ekim Çarşamba günü itibarıyla şehir genelinde trafik yoğunluğu yüzde 60’ın üzerine çıktı. Yoğunluk haritasında birçok ana arterin kırmızıya döndüğü görüldü.
İBB verilerine göre, Anadolu Yakası’nda trafik oranı yüzde 76’ya ulaştı. Özellikle D-100 Karayolu, TEM Otoyolu ve 15 Temmuz Şehitler Köprüsü geçişlerinde uzun vasıta kuyrukları oluştu. Avrupa Yakası’nda ise yoğunluk yüzde 58 olarak kaydedildi. E-5 ve TEM bağlantı yolları ile Basın Ekspres ve Mahmutbey Gişeleri çevresinde trafikte ilerleme zaman vakit durma noktasına geldi.